Seoski turizam privlači sve više turista, pandemija je izmijenila europske trendove

Dok se odlične brojke koje je donijela turistička sezona zbrajaju i u rujnu, Hrvatska turistička zajednica s ciljem produžetka sezone proglasila je listopad “Mjesecom hrvatskog turizma”. Domaći i strani turisti će od 1. do 31. listopada moći iskoristiti ponude po povoljnijim cijenama. Osim toga, s dolaskom hladnijeg vremena kreće se s promocijom seoskog turizma koji postaje sve popularniji među hrvatskim i stranim gostima.

Pandemija koronavirusa je izmijenila europske trendove, a turisti najviše cijene održivi, zeleni i sigurni turizam. Od početka pandemije turisti su u potrazi za sigurnim destinacijama u prirodi, a to je upravo prednost ruralnog turizma. Osim toga, seoska gospodarstva imaju još puno toga za ponuditi domaćim i stranim gostima, ističe voditeljica Udruge ruralnog turizma Aleksandra Kuratko Pani. 

Na državnoj razini još u svibnju je pokrenuta kampanja “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” kojom želi dodatno približiti te destinacije na domaćem tržištu. Direktor HTZ-a Kristjan Staničić kaže da je zadovoljan rezultatima.