MIRET tenisice braće Boljar polako, ali sigurno osvajaju svijet – Funderbeam kampanja do 21. prosinca

Priča oko hrvatskog brenda tenisica MIRET od 97 posto prirodnih materijala braće Domagoja i Hrvoja Boljara iz Duge Rese tek se zahuktava. U zadnje tri godine brend je osvojio mnoge kupce, nagrade, a novi iskorak je investicijska kampanja na Funderbeamu čime daju priliku zajednici da već za simboličan iznos ulaganja postanu dioničari projekta i pokažu namjeru da budu transparentni s poslovanjem na način da svi mogu javno pratiti rast i razvoj MIRET-a. Funderbeam predstavlja međukorak od seed prema pravoj seriji A runde financiranja. Kampanja traje do 21. prosinca, možda i kraće, ovisno o tome kada će ostvariti cilj od 560 tisuća eura. Ovu vrstu financiranja – u slučaju MIRET-a to je udruženje poslovnih anđela iz Austrije.

Danas su iza braće Boljar već četiri tematske kolegije, od kojih je zadnja drugo izdanje Forest Dark linije. MIRET tako ovu godinu zatvara iznimno uspješno. Udvostručili su prodaju, a kupci njihovih tenisica dolaze iz svih zemalja EU tako da sada više od 65 posto njihove prodaje čini izvoz. Cilj za 2022. godinu je najmanje udeseterostručiti prodaju kroz direct-to-consumer i business-to-business projekte.

MIRET tenisice krase različiti materijali: konoplja, kenaf, lan, pluto, drvo, kukuruz, juta, eukaliptus, kaučuk i 100% prirodna vuna. Ciljaju ekološki osviještene ljude i one koji će to tek postati. EU im je primarno tržište, a iako prodaje ravnomjerno dolaze iz svih zemalja, glavni fokus su im DACH regija i Skandinavija.

Trenutno su im najjači kanali prodaje Facebook i Instagram.

izvor foto: Facebook Miret