Ako želite organizirati nešto na Maloj sceni Hrvatskog doma ili ste jednostavno zainteresirani korisnik morate se pridržavati sljedećih uvjeta:
Uz obavezno odobrenje Stožera mogu se odvijati okupljanja do 25 osoba bez predočenja covid potvrda, uz pridržavanje epidemioloških mjera. Ako je brojka okupljenih veća, odnosno do 100, onda obavezno covid potvrde i uz kontrolu u vidu redara. Sva događanja moraju završiti do ponoći. Savez udruga Kaoperativa će za organizatore osigurati covid potpisne liste za lakšu evidenciju korisnika i po potrebi sudjelovati u komunikaciji sa Stožom, osigurati sredstva za dezinfekciju, sudjelovati u promociji i vidljivosti događaja i slično.
Tijekom ove godine nastavlja se usluga Tečaja i konzultacija za organizatore događanja i korisnike prostora, namijenjena svim novim korisnicima, mladim i manje iskusnim organizatorima i entuzijastima s idejama za provedbu vlastitih aktivnosti i događanja u prostoru.
Za pomoć u prijavi i organizaciji događanja ili rezerviranje termina za konzultacije, Savezu se možete obratiti svaki radni dan putem maila i službenog telefona 095 322 1214 ili e-maila kaop.koordinatorprostora@gmail.com.