Mjesec Slave Raškaj u Ozlju još je uvijek u tijeku, a u okviru toga Turistička zajednica područja Kupa predstavlja rezultate projekta Susret s rijekom. Tako su svi zainteresirani mogli uživati u ugodnoj šetnji uz Kupu uz stručno vodstvo. Tom su prigodom predstavljene i nove turističke atrakcije u Ozlju. Radi se o šetnici uz Kupu i oslikanim stepenicama kod HE Munjara nastale u okviru projekta Tesla Ozalj Festival 2021 koji su realizirali Glazbena škola Karlovac, Srednja škola Duga Resa i Obrtnička tehnička škola Ogulin. Grafičku pripremu murala su izradili učenici Srednje škole Duga Resa.

– Šetnja je inače vezana uz prirodnu baštinu i tematizira bogatstvo koje imamo uz rijeku. Bit će to prilika za sve ljubitelje prirode da provedu idealan dan. Mural Nikoli Tesli je novi ozaljski simbol. Nadam se da ćemo i druge stepenice u Ozlju pripremiti kako bismo grad učinili zanimljivijim i šarenijim, kazao je Toni Šarić, direktor TZ područja Kupa.

Dorotea Ivšić učenica je 4. razreda Trgovačko ugostiteljske škole Karlovac i praktikantica u TZ Ozalj. Po prvi puta okušala se u ulozi turističkog vodiča, a jednog bi dana upravo to mogla i raditi kaže nam.

– Pripremala sam se za vođenje ture dva, tri tjedna i mislim da sam spremna. Htjela bih raditi ovo u budućnosti, izgleda mi zanimljivo, kazala je Ivšić koja se pripremala uz mentorstvo Ivančice Šebalj, već iskusne turističke vodičice iz udruge Bastion.

– Cilj čitavog projekta je da mlade ljude naučimo kako pokazati drugima što je lijepo, jer ako oni zavole svoj kraj i žele ga pokazati drugima to je onda sasvim drugačije prihvaćeno nego kada to radi netko tko je samo turistički vodič. Tu je bilo moje zadovoljstvo osobito jer mogu nekog mladog naučiti kako se to radi i znam da će ta ljubav ostati i rađati neku novu ljubav kod nekih drugih ljudi, kazala je Ivančica Šebalj.

Ispred Humičke ove je subote domaćin bio Stjepan Fanjek koji u sklopu svojeg opg-a proizvodi već poznati domaći namaz od lješnjaka- Cronamaz. Njegov proizvod je kaže postao toliko popularan da je tražen u svim krajevima svijeta.


– Zadovoljan sam kakav smo brend stvorili. Krenuli smo možda i preskromno, no uvijek smo radili najbolje za našu djecu i tako je to krenulo, ljudi probaju… i to je zaživjelo samo od sebe. Sajmovi su dobri za promociju. Do nedavno su kupci bili samo iz Hrvatske, a nakon gostovanja u jednoj televizijskoj emisiji sada nas zovu iz cijele Europe pa i Amerike, kazao nam je Fanjek.