Kroz Aquatiku prošlo 335.000 posjetitelja, ove godine očekuje se znatno povećanje tog broja

Najavljen je projekt izgradnje vidikovca na krovu akvarija, ali i mnoge druge akcije

Aquatika je predstavila novu marketinšku strategiju do 2025. godine. Tijekom proteklih pet godina Aquatika je kao jedan od najvećih karlovačkih projekta financiranih novcem Europske unije postala reprezentativan turistički i gospodarski objekt grada. Nakon okončanja EU projekta karlovački akvarij okreće se tržišnim izazovima.

Aquatika bi uz Muzej domovinskog rata, stari grad Dubovac, ali i Teslin centar trebala biti okosnica turističke ponude koja će Karlovac učiniti prepoznatljivim i  na inozemnim tržištima. Ravnateljica Margarita Maruškić Kulaš najavlila je i mnoge druge projekte poput izgradnje vidikovca na krovu akvarija, ali i nastavak suradnje s lokalnim restoranima i OPG-ovima.

Nakon proteklih pet godina jedna od aktivnosti kojoj se u Aquatici vesele je i mogućnost nastupa na mnogim novim tržištima. Tu su i brojni drugi projekti. Usprkos problema sa korona krizom kroz Aquatiku je prošlo čak 335.000 posjetitelja. U ovoj godini nadaju se i znatno većem broju jer bi do akvarija neometeno trebale stizati i školske ekskurzije.