Aquatika je predstavila novu marketinšku strategiju do 2025. godine. Tijekom proteklih pet godina Aquatika je kao jedan od najvećih karlovačkih projekta financiranih novcem Europske unije postala reprezentativan turistički i gospodarski objekt grada. Nakon okončanja EU projekta karlovački akvarij okreće se tržišnim izazovima.
Aquatika bi uz Muzej domovinskog rata, stari grad Dubovac, ali i Teslin centar trebala biti okosnica turističke ponude koja će Karlovac učiniti prepoznatljivim i na inozemnim tržištima. Ravnateljica Margarita Maruškić Kulaš najavlila je i mnoge druge projekte poput izgradnje vidikovca na krovu akvarija, ali i nastavak suradnje s lokalnim restoranima i OPG-ovima.
Nakon proteklih pet godina jedna od aktivnosti kojoj se u Aquatici vesele je i mogućnost nastupa na mnogim novim tržištima. Tu su i brojni drugi projekti. Usprkos problema sa korona krizom kroz Aquatiku je prošlo čak 335.000 posjetitelja. U ovoj godini nadaju se i znatno većem broju jer bi do akvarija neometeno trebale stizati i školske ekskurzije.