Dani draganića

Europi ali i Hrvatskoj nedostaje mesara, potrebne dodatne kampanje za promicanje ovog deficitarnog zanimanja

Županica Karlovačke županije Martina Furdek Hajdin sastala se s predstavnicima karlovačke tvrtke PPK kako bi dogovorili suradnju u kampanji promocije zanimanja mesar, a koju je pokrenula tvrtka PPK. Tvrtka je to koja se već nekoliko godina unazad susreće s nedostatkom potrebne radne snage, posebno u zanimanju mesar, prošle su godine pokrenuli kampanju promocije ovog zanimanja, a najveći prilog tome je pomoć pri školovanju i stipendiranje učenika zainteresiranih za ovo zanimanje kroz njihovo trogodišnje školovanje, osiguranje prakse u proizvodnom pogonu tvrtke kao i osiguranje zaposlenja, odmah po završetku školovanja, priopćili su iz Karlovačke županije.

Kako je rečeno, na tržištu radne snage u zemljama EU danas nedostaje 25 tisuća mesara te s istim problemom susreće i Republika Hrvatska pa i ova tvrtka. Cilj je kroz poticajnu kampanju dugoročno osigurati radnu snagu koja će se školovati u našim školama i odmah imati osigurano radno mjesto na tržištu rada. Karlovačka županija i prošle se godine uključila u kampanju promocije ovog zanimanja, najviše kroz pomoć u distribuciji promotivnog materijala po školama i medijsku promociju, a ove godine nudimo aktivnije uključivanje kroz suradnju sa školama te učenicima i njihovim roditeljima. Kako je zaključeno, potrebna je međusobna koordinacija i uzajamna potpora u ovim aktivnostima, jer se na taj način može povećati učinak kampanje koja bi trebala imati dugoročno pozitivan učinak za tvrtku. Obzirom na aktualna zbivanja na tržištu radne snage Karlovačka županija će i dalje poticati promociju i stimuliranje deficitarnih zanimanja na tržištu rada, a u slične se aktivnosti namjerava uključiti i druge tvrtke koje za to imaju potrebu.