Ovih dana korisnici usluga karlovačke Čistoće i to njih više od 22 tisuće fizičkih i pravnih osoba, na kućne adrese će dobiti Izjavu o načinu korištenja javne usluge čiji je sastavni dio Cjenik javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području grada Karlovca.
-Napominjemo da su sukladno Zakonu o gospodarenju otpadom te Odluci o pružanju javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Karlovca, korisnici razvrstani u dvije kategorije:
– korisnik kućanstvo (vlasnici stanova, kuća, nekretnina za odmor)
– korisnik koji nije kućanstvo (korisnik koji nekretninu koristi u svrhu obavljanja djelatnosti), izvijestili su iz tvrtke.
Izjava sadrži dva stupca, u prvome su navedeni postojeći podaci iz evidencije korisnika, dok je drugi namijenjen navođenju eventualnih promjena koje bi korisnik htio unijeti u odnosu na podatke navedene u prvom stupcu.
-Ukoliko korisnik usluge ne dostavi davatelju usluge Izjavu u roku od 15 dana od dana zaprimanja iste, primjenjivat će se podaci iz Izjave koje je naveo davatelj usluge.
Uz Izjavu, korisnici će dobiti i upute o popunjavanju. U slučaju nejasnoća, korisnici mogu kontaktirati Odjel za korisnike za 047/601-494 ili putem e-maila: reklamacije@cistocaka.hr, radnim danom od 07.00 do 15.00 sati.