Prvašići u Oš Barilović jedva dočekali školu, Lovro (7): Naučil’ sam matematiku, još samo moram naučiti računati
Prvi tjedan škole uzbudljiv je za sve učenike, a osobito prvašiće. Posjetili smo prvi razred u Osnovnoj školi Barilović i provjerili kako su se novopečeni učenici snašli u školskim klupama.
Školske klupe u ovom razredu su prazne. 13 učenika koji polaze 1. razred Oš Barilović vrijeme provode na podu. Tako je prilagodba iz vrtića u školu puno jednostavnija, a da im je u školi lijepo, potvrđuju i oni sami.
–Učili smo matematiku i crtanje. Crtali smo neke curice, životinje koje imamo doma. Moj učitelj je pametan, rekla prvašica Andrea.
Da joj je u školi još ljepše nego u vrtiću rekla je 7-godišnja Elena, koja nije očekivala da će u školi biti toliko igre.
Osim igre, prvašići su već sada krenuli s ozbiljnim učenjem.
-Ja sam naučil matematiku, još bi samo htio naučiti računati, rekao je Lovro.
Starijim generacijama nezamislivo je da vrijeme u školi provode na podu i uče kroz igru. Riječ je o suvremenim metodama kojima se mogu postići sjajni rezultati kad je u pitanju razvoj djece. Potvrđuje to i učitelj razredne nastave s 10-godišnjim iskustvom Josip Novosel.
-Djeca nisu za školskim klupama, odnosno pokušavamo da su što manje za školskim klupama. Težimo tome da se kreću i raznovrsnosti u nastavi. Opće je poznato da djecu najviše motivira igra i da najviše uče kroz igru i zabavu. Promjenom mjesta i metoda pokušavamo da djeca usvoje što više znanja i umijeća te da se osjećaju ugodno u školi, rekao je.
Iako je ova škola na ruralnom područja, u njoj se itekako moderno radi. Provode projekte kojima žele djecu pripremiti za život, razvijati njihove potencijale i vještine te stvoriti građane koji će doprinositi društvu.
-Mi izuzetno moderno radimo. Zahvaljujući našoj ravnateljici, mi smo bili eksperimentalna škola u reformi Škola za život. Uvijek težimo modernijem i opuštenijem pristupu za dobrobit djece. Težimo komunikaciji s roditeljima, međusobnoj povezanosti da svi zajedno kao obitelj radimo za dobrobit naših učenika.
Sve to funkcionira zbog dobrih učitelja koji vole svoj posao i rad s djecom poput Josipa, koji ističe kako su prvašići osobito zanimljivi.
-S prvašićima, odnosno s malo djecom je najljepše za raditi. Djeca su iskrena, zabavna. Lako ih je motivirati. Uvijek su nasmiješena. Čim uđem u razred djeca me veselo dočekuju. Lijepa stvar u životu je biti učitelj.
