Zbog radova na zgradi Gradske uprave na adresi Trg bana Josipa Jelačića 7, tzv. Maloj zgradi, Upravni odjeli će biti privremeno preseljeni na novu lokaciju. Radi se o Trgu hrvatskih branitelja 4, na I. i II. katu MV TRENDA. Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, Odsjek redarstava seli se na II. kat zgrade Inkasatora. Sve potrebno gađani će moći na navedenim lokacijama obavljati od ponedjeljka 5. prosinca.

S obzirom na navedeno, građani mogu svoje podneske i pismena dostaviti u pisarnicu Gradske uprave na adresi Banjavčićeva 9, poručuju iz Gradske uprave.

Uredovno vrijeme za rad sa strankama na novoj lokaciji održavat će se redovno od 7 do 15 sati, no za dolje navedene Upravne odjele po sljedećem rasporedu:

Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja:

SRIJEDA      12 – 16,30 sati

PETAK         8 – 12 sati

Podnošenje zahtjeva – email: graditeljstvo@karlovac.hr

informacije: tel. 628 – 238

(pauza od 11 – 11,30 sati)

Odsjek za prostorno uređenje

SRIJEDA      15 – 16,30 sati (uz prethodnu  najava na tel. 628 238)

PETAK         8 – 10 sati (uz prethodnu najavu na tel. 628 238)

Upravni odjel za društvene djelatnosti:

UTORAK      8 – 13 sati

ČETVRTAK  8 – 13 sati

PETAK         8 – 13 sati

Za radove na zgradi na Trgu bana J. Jelačića 7, Grad Karlovac i Ministarstvo kulture i medija su u lipnju ove godine sklopili Ugovor o Dodjeli bespovratnih financijskih sredstava za aktivnosti koje se financiraju iz Fonda solidarnosti Europske unije. Ukupni dodijeljeni iznos je 5.433.750,00 kuna.

Planiranna je zamjena kompletnog krovišta, te vanjska i unutarnja konstruktivna obnova zgrade, a predviđeni rok obnove je do 15. svibnja 2023. godine.