
Tjedan cjeloživotnog učenja je nacionalna obrazovna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Postoji kao UNESCO-va inicijativa još od 1999. a sve u svrhu promicanja kulture učenja i poticanja osobne motivacije. Marketing je jedna od brzorastućih grana i edukacije iz tog polja su uvijek tražene, pa je učilište Praxis odlučilo održati besplatnu edukaciju upravo na ovu temu. Predavanje je održao renomirani marketinški stručnjak, Krešimir Macan.
-Ideja je bila objasniti neke osnove odnosa s javnošću. Iako je to poznato područje, marketing se stalno mijenja. S pojavom digitalnih medija i društvenih mreža sve se mijenja, pa na primjer mi prije nismo plaćali oglase ili članke, a danas je to normalno. Upravo zbog toga smo htjeli objasniti u uvodu odnose s javnošću. Nakon toga smo s obzirom na cjeloživotno učenje, htjeli pokazati praktične vještine. Pokazali smo kako doći na zanimljiv način u medije i napisati priopćenje za medije. Vježbali smo kako dati dobru izjavu za medije i kako se pripremiti. PR je danas sve bolji jer ga ljudi prepoznaju kao nužnost. Važno je razviti komunikacijske vještine jer tako se PR može raditi učinkovito, kazao je Krešimir Macan, komunikacijski savjetnik i PR stručnjak.
Učilište Praxis događaj organizira s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih koje je nositelj nacionalne kampanje. Sedamnaestu godinu zaredom, u sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja, građani imaju priliku sudjelovati na besplatnim predavanjima, radionicama, okruglim stolovima i sličnim događanjima u cijeloj Hrvatskoj.
-S cjeloživotnim učenjem je potrebno započeti odmah nakon stečene kvalifikacije. Napredak je brz i promjene su velike. Jednostavno treba hvatati korak s promjenama da bi ostali aktualni i konkurentni na tržištu, izjavila je Karolina Horvatinčić, ravnateljica Učilišta Praxis.
Za današnju edukaciju iskazan je velik interes što ukazuje na osviještenost ljudi po pitanju marketinga koji se neprestano širi, ali i svjesnost da je cjeloživotno učenje jedini način da se zadrži konkurentnost na tržištu.