Mlade, uspješne i ambiciozne, tako bismo opisali Niku Klarić i Petru Furdek, učenice 3. razreda Ekonomsko – turističke škole Karlovac koje pohađaju smjer ekonomista. Nedugo su imale čast sudjelovati na natjecanju „Poslovni izazov“ u organizaciji Privatne gimnazije i ekonomske škole Katarina Zrinski, nakon kojeg je Nika kao pojedinac izabrana da sudjeluje na 11. Međunarodnom natjecanju „Poslovni izazov zapadnog Balkana“.
– Naša ideja bila je “Fish to go”. To bi bila tvrtka koja bi se bavila pripremom i prodajom prehrambenih proizvoda od slatkovodne ribe, izjavila je Nika Klarić.
– Prvo smo morale opisati kako smo uopće došle na ideju, morale smo nabrojati sve naše poslovne partnere, osmisliti aplikaciju, odnosno, njen izgled i sve proizvode, te prikazati financijske pokazatelje, rekla je Petra Furdek.
Do ideje su došle zajedničkim snagama, a njihova kreativnost posve je neupitna kao i samo stručno znanje koje posjeduju. Mentorica im je profesorica Biserka Marčinko. Evo zašto su odabrale baš riblju temu.
– Zato što živimo u gradu na 4 rijeke i nedovoljno svi od nas, pogotovo mladi, konzumiramo slatkovodnu ribu. Znači, svi preferiramo morsku ribu, a imamo toliko potencijala, objasnila je Petra.
– Ja iskreno preferiram morsku ribu, ali bih rado htjela probati više vrste slatkovodne ribe, komentirala je Nika.
Kao najveću konkurenciju istaknule su Šibenčane koji su osmislili aplikaciju koja donosi mogućnost rezervacije stolova u restoranu. Ipak, ništa ih nije omelo.
– Ja sam definitivno imala tremu, ali nekako imam osjećaj da mi je ovo iskustvo pomoglo kod te treme da ju nekako kontroliram, tvrdi Nika.
– Prijavilo se 56 ekipa od čega je pozvano njih 20. Moglo je biti do 3 člana u ekipi plus mentori. Objavljena su samo 3 mjesta, pa ne znamo koje smo bile na kraju, no sretne smo da smo u top 20, mišljenja je Petra.
U planu im je odazvati se na bilo koje iduće natjecanje koje će im biti zanimljivo i korisno. Sretne su što kroz natjecateljski dio mogu predstavljati svoju školu. Petra se i nakon završene srednje škole vidi u smjeru ekonomije, a Nika pak u digitalizaciji poslovanja.

