Dugotrajni radovi na cestama koji se nemarno odrađuju ili se pritom o ljudima ne vodi računa stvaraju probleme stanovnicima diljem županije. Na cesti Drežnik-Hrnetić u smjeru Donjeg Pokupja cesta ima rupe i oštećenja sa strane, a vozila izvođača radova često mještanima remete mir. Lokalni stanovnik Miro Kirinčić rekao je kako je unaprijed najavljeno da će se vršiti radovi na kanalizaciji koji će potrajati 3 godine otkako su krenuli. Međutim, velike rupe na cesti i preusmjeravanje prometa dugo su prisutni, a strpljenja s takvom situacijom ponestaje.

-Mislim da je najveći problem nekoordiniranost. Evo, ulica Kaštel tu gore, mi ne možemo po njoj, nego idemo obilaznim putem koji je pun rupa. Idu kamioni izvođača radova koji se voze po 60 ili 70 kilometara na sat, a mi s malim autima moramo voziti sa strane po udarnim rupama koje nitko da pokrpa. Nakon svake kiše otvaraju se nove rupe na cesti. Ulica Kaštel je 08.01. zatvorena, zadnjih 20-30 metara da ju završe i još uvijek nije gotovo. Znači, mjesec dana im treba za tih par metara, što bi nam daleko olakšalo prometovanje i izlazak prema Ilovcu na glavnu cestu, rekao je Kirinčić.

Na cesti se nalazi udarna rupa u koju automobili noću udaraju i time uznemiravaju stanovnike uz cestu. Do bespotrebnog nastanka rupe došlo je jer je izvođač radova prilikom spajanja cjevovoda oštetio vodovodnu cijev koju su potom ponovno postavljali i asfaltirali cestu. Naknadno je primjećeno da ventil nije otvoren, pa su izvođači ponovno morali kopati po novom asfaltu. U rupu pritom nije navezan pijesak, već je samo ostavljena na cesti.

Takvih stvari imate koliko vam srce želi, od Hrnetića do Drežnika, a da ne govorim o neravnini ceste, o šahtovima koji su iznad ravnine, doslovce svako malo imamo nekog ležećeg policajca na cesti. Druga stvar, moramo ići preko Jelse ili tu obilaziti prema Ilovcu, tamo je semafor kod pivovare, problem kod Ilovca, cesta nezakrpana. Nedavno sam kugle mijenjao na autu, to više nije normalno kako se voziti po ovim cestama. Neki dan idem i po ovim šahtovima i vidim da su se neki od njih već spustili dolje ispod razine ceste. Zna se da je ovdje močvaran teren, tu je Kupa stalno izlazila van i plavila, pa mislim da se sasvim drugačije trebalo pristupiti tim radovima, izjavio je Kirinčić.

Premda su mještane uvjeravali kako sve ide kako treba, trenutna situacija to ne pokazuje. Uz obližnji restoran Dolčevita nalazi se obilazni put kojim stanovnici većinom idu, a još uvijek nemaju asfaltirani put. Kirinčić je objasnio kako je kod obližnjeg polja kod svetog Nikole put poravnat i sređen, a čak su i kanalizacijski šahtovi napravljeni barem pola kilometra, ali tamo nitko ne živi. Nerazumljivo im je kako se to radovi izvode, a pritom se snalaze kako znaju.

Kada se nađu ispred kolone od, primjerice, pola kilometra na Borlinu, lokalni stanovnici zalaze u mnoge sporedne ceste i naselja kako bi ponovno nekako izbili na glavnu cestu. Problem su i kamioni i traktori izvođača radova koji se po cestama prebrzo voze. Žalbe i obraćanja nadležnima nisu do sada pomogli.

-Kome se obratiti? Izvođača radova to uopće ne interesira, u gradu nas Upravni odjel za komunalne djelatnosti isto tako ne doživljava. Pošalješ mailove, pa bar odgovori da ste primili mail i da nećete riješiti. Nema odgovora, a to je tako već godinama unazad. Napisao sam se stotine mailova bez odgovora, pa me to uopće ne začuđuje, zaključio je Kirinčić.

Predloženo je da bi se investitori i izvođači radova mogli osobno voziti problematičnom cestom kako bi se sami uvjerili u njezino stanje. Time bi se moglo više poraditi na tome da se lokalnom stanovništvu olakša svakodnevni život koji radovi nastavljaju otežavati. Cesta od Hrnetića do Drežnika prije aglomeracije bila je ravna, čvrsta, dovoljno široka i bez kolotraga, a sada nije ni blizu tom stanju. Dokada će tako biti, ostaje za vidjeti.