Sve je spremno za tehnički pregled, a većina vozača popisuje staze. Sada će se pokazati jesu li mjeseci priprema automobila urodili plodom i jesu li sve posade spremne za sutrašnju utrku. Kontrolira se apsolutno sve, a svako kašnjenje bit će sankcionirano. Tako je za pola sata kašnjenja predviđena kazna od 50 eura, za sat vremena 100 eura, a sve više od sata kašnjenja vozače će koštati 150 eura. Tek nakon uspješno obavljenog tehničkog pregleda natjecatelji mogu pristupiti Shakedownu.

-Pripremali smo auto dva puna tjedna, od sedam ujutro do osam navečer svaki dan. Baš smo iscrpljeni, ali i zadovoljni. Ovo je Seat Ibiza GTI iz 1998. godine sa 16 ventila. Prošle godine sam nastupao s Opel Corsom 2.0, također cup s vozilo. S Corsom smo imali malih tehničkih poteškoća zato smo se prebacili na novo vozilo. Za tehnički ne brinem, dobro smo složili vozilo i nemam straha, rekao nam je Kristijan Laslavić, vozač rallya.

Sva oprema mora biti na mjestu, homologacija mora biti važeća, vatrogasni aparati, sjedala, kavez itd.

-Auto spremamo od desetog mjeseca i nismo uspjeli napraviti baš sve što smo mislili, ali za utrku je spreman. Nadamo se dobrom završetku i naravno brige za prolaz na tehničkom nema, rekao nam je Igor Vrga, vozač rallya.

Ove godine po prvi puta bit će i noćnih brzinaca koji će zasigurno izgledati vrlo atraktivno, dok će vozači i suvozači ipak imati dosta posla s prilagodbom na noćnu vožnju.