Kao i u Osijeku, gdje je ranije održana, kampanja je izazvala pozitivne reakcije korisnika u Karlovcu koji su imali priliku podijeliti svoja iskustva i upoznati se s najnovijim LG uređajima i uslugama.

Karlovac je bio domaćin velike LG-eve kampanje „Life’s Good uz LG – uvijek i svuda s Vama!“, koja je 15. i 16. svibnja bila održana u sklopu Supernove. Ova kampanja istaknula je posvećenost inovacijama kroz proizvode prezentirane u jedinstvenom Showroomu na kotačima, zahvaljujući čemu su ljubitelji tehnologije dobili priliku neposredno se upoznati s naprednim rješenjima te doživjeti iskustvo koje proizlazi iz tvrtkine „Better Life for All“ vizije.

LG Showroom na kotačima u dva je dana privukao sve zainteresirane posjetitelje koji su među prvima u Hrvatskoj mogli vidjeti i iskusiti nove inovativne tvrtkine uređaje, od glavne atrakcije LG MoodUP hladnjaka i revolucionarne WashTower perilice i sušilice u jednom tijelu, preko gamerskih LG UltraGear monitora, do najnovijih tehnoloških čuda – G4 OLED TV i ARTCOOL Gallery klima uređaj.

-Osim unaprjeđenja korisničkog iskustva kroz konzultacija s našim stručnim timom i pružanja besplatnih popravaka, glavni cilj ove kampanje je predstaviti naš asortiman inovativnih proizvoda koji se prilagođavaju potrebama korisnika. Osluškujući i razumijevajući potrebe naših korisnika, ali i svih ostalih zainteresiranih za naš asortiman, predstavljamo rješenja koja se mogu besprijekorno uklopiti u bilo koji životni stil te svakodnevnu rutinu učiniti lakšom i praktičnijom. LG-evim uređajima, neovisno o tome govorimo li o premium televizorima kao što je OLED G4, sofisticiranim poslovnim rješenjima i sustavima za klimatizaciju ili njegu odjeće poput WashTowera, zajedničko je to što objedinjuju vrhunski stil i jednako kvalitetnu tehnologiju. Hvala svim Karlovčanima koji su to prepoznali i podržali nas svojim dolaskom, izjavila je Marijana Vilić Ivanković, voditeljica marketinga u LG Hrvatska.

U sklopu kampanje, posjetiteljima je također bio omogućen i besplatan popravak LG televizora, monitora i kućanskih aparata kupljenih nakon 1. siječnja 2019., čak i ukoliko im je u međuvremenu jamstvo isteklo.

-Cilj nam je ovom kampanjom pružiti dodatnu podršku našim korisnicima u cijeloj Hrvatskoj, ne samo u Zagrebu. Želimo im osigurati pristup kvalitetnim servisnim uslugama i omogućiti popravak LG uređaja do pet godina starosti bez obzira na jamstveni status. U slučaju da iz određenih razloga popravak nije moguće provesti ovdje, korisniku će bit ponuđen vaučer od 50 eura koji može iskoristiti prilikom kupovine novog uređaja. Jednako tako, važno je napomenuti da se kampanja odnosi isključivo na kvarove, a ne na fizička oštećenja uređaja, izjavio je Nenad Baltić, voditelj servisne mreže LG Electronics Hrvatska zadužen za servisni dio na području Hrvatske, Slovenije i BiH.

Nakon Karlovca, kampanja „Life’s Good uz LG – uvijek i svuda s Vama!“ seli u Varaždin gdje će bit održana 17. i 18. svibnja (Kapucinski trg).

Više informacija o kampanji možete pronaći na poveznici.