Ference je prošlog tjedna šokirala vijest o preranom odlasku 34-godišnje Drage koja je preminula kod kuće i iza sebe ostavila 4-ero djece. U njenu obitelj uvukla se ogromna tuga, a potom i razočaranje u djelatnike Azelije eko iz Ozlja koja je zadužena za pogrebne usluge. Prema riječima Josipa Šaflina, Draginog svekra, pokojnica je dovezena na groblje u 8 sati i 30 minuta iako je dogovoreno u 10 sati. Također, svekar je platio i oblačenje pokojnice no, kako tvrdi, ni to se nije ostvarilo.
– Moju snahu pokopali su golu. Uz sve to što smo dali, oni su se na to oglušili. Bio sam u petak kod njih, kod direktora i kod Lidije Ferko i rekao sam da ću ih dati u novine. Isto sam to njima obećao da ću podijeliti javno kao što se vi vidjeli i iza toga stojim, izjavio je Josip Šaflin.
Svekar Josip navodi kako će tražiti ekshumaciju tijela ukoliko iz Azelije eko tvrde da je pokojnica ipak obučena kako je dogovoreno.
– Jednostavno, oni su donijeli haljinu i cipele da joj stavimo. Noge su otekle i nismo ih mogli staviti. To je pogrebnik rekao i da su cipele tu u dnu. Nismo ih mogli staviti. Isto i haljina. Haljina je bila navučena. Vidjeli smo mi i slike. Haljina je bila navučena samo do ramena. Preko ramena nismo mogli navući. Morali smo ju ili rezati ili nešto. Nije bilo jednostavno izvedivo. Ne da nismo mi to htjeli napraviti nego jednostavno je u toj situaciji bilo neizvedivo. Ja se i ovim putem još jednom ispričavam familiji na tom nesporazumu. Žao mi je, tvrdi Miroslav Cigić, direktor Azelije eko.
Iako se direktor Cigić javno ispričao obitelji Šaflin, ova stavka je uredno naplaćena te ju je istu svekar Josip platio. Kako tvrdi, novci mu ništa ne znače jer Dragu ne može više ništa vratiti no boli ga činjenica da je njeno tijelo golo sahranjeno. Direktor Cigić dodao je kako prije sahrane iz obitelji nisu reagirali na takvo stanje već je svekar Josip idući dan došao i prigovorio. Što se tiče samog dovoženja pokojnice u mrtvačnicu, direktor Cigić navodi kako bi po njegovom mišljenju veći problem bio da su djelatnici zakasnili, a ne uranili prema dogovoru.
– Azelija Ozalj trebala bi vratiti ključ mještanima i da ne može nitko prije u mrtvačnicu nego onaj kojemu se dogodi smrtni slučaj da može otključati kao što smo mi koji smo dali i napravili tu mrtvačnicu, a uzeli su nam ju. I da se može provjeriti je li napravljeno to što su ljudi platili. Nažalost, kod mene imate dokaze da nije, dodaje svekar Josip.
O ovom slučaju svekar Josip pisao je i na svom Facebook profilu, a u komentarima su mu se javili i ostali mještani koji su imali isti slučaj s Azelijom Ozalj te tvrde kako su razočarani s njenim uslugama. Postavlja se ipak pitanje zašto se, usprkos greškama, naplaćuju ljudima stavke koje prema riječima svekra nisu izvršene kao što je to slučaj s Dragom.
– Cijelo vrijeme nije ostavljena sama na odru i to je to. Da, dopeljana je sat i pol’ prije. Jednostavno, poslije u 10 sati morali su ići dalje. Ako bi ju dopeljali u 10, malo bi kasnili s drugim poslom jer smo imali drugog pokojnika. Normalno, naš pogrebnik je otvorio lijes, pokazao familiji sve i u tom momentu nije bilo nikakvog prigovora niti kad su otvorili lijes da je neadekvatno obučena. Sahrana popodne je obavljena. Sve je prošlo. Nikakvog prigovora nije bilo, tvrdi direktor Cigić.
Iza Drage je ostala neutješna obitelj koja je u šoku zbog iznenadnog gubitka voljene osobe, a kako navodi svekar Josip, za nju bi učinio sve na svijetu jer je bila dobra, plemenita, hrabra i puna osjećaja za svoje bližnje. Borila se i s određenim institucijama koje su joj okrenule leđa, a u konačnici je izgubila i onu najvažniju bitku – bitku za životom.