U sklopu Tjedna Porina održana je panel rasprava „Kako na glazbu gledaju portali, radio i televizija?“ Na raspravi je sudjelovalo četvero predstavnica više vrsta medija, a pred zainteresiranom publikom sudionice su izvlačile zaključke o plasmanu hrvatske glazbe u domaći medijski prostor.

Danas ćemo pričati o tome kako glazbu vide portali, televizija i radio, a mislim da je to jedna jako zanimljiva panel rasprava zato što svaki medij ima svoje specifičnosti i promovira glazbu na jedan određeni način. Isto tako daje priliku raznim vrstama glazbenika da ispromoviraju svoj rad, ali tako i doprinosi razvoju kulturne scene u Hrvatskoj. Sugovornici na panelu su Uršula Tolj s Hrvatske radiotelevizije, Eva Zadro s Trend radija iz Karlovca i Ružica Popović, PR glazbene nagrade Porin, rekla je glavna urednica portala Glazba.hr Maja Trstenjak.

Trstenjak je naglasila da pogled na glazbu ovisi o mediju koji se njome bavi, a specifičnost njezinog glazbenog portala je da ne dijele glazbu po žanrovima. Nastoje dati priliku svim vrstama glazbenika da ispromoviraju svoj rad, od najmanjih do najvećih zvijezda.

Drugi mediji poput radija ili televizije imaju svoje specifičnosti i odrednice, zbog čega ne može baš svatko doći u njihov medijski prostor. Mislim da je to glavna razlika i izazov za koji vjerujem da se ti mediji suočavaju, rekla je Trstenjak, dodavši još nešto: Ovo specifično vrijedi za domaću glazbu, ali posljedično i za inozemnu na neki način.

Kako lokalni radio gleda na glazbu objasnila je još jedna od sudionica panel rasprave.

Mislim da je cilj nekako ispromovirati sve glazbenike, da mi lokalni mediji predstavimo i manje poznate izvođače, kako karlovačkoj, tako i hrvatskoj javnosti. To je izuzetno važno i za publiku koja ih sluša ili će ih tek slušati. Uvijek ima žanrova koji su više zastupljeni, a neki manje, rekla bih da je taj zabavni program uvijek prvi. Ono što je najvažnije u svemu je da treba dati šansu bilo kojem žanru, a upravo to lokalni mediji rade, možda ispred nacionalnog medija. Kada se etabliraju i profiliraju, onda se dogodi da se pojave na nacionalnom mediju, rekla je radijska voditeljica Eva Zadro.

Zadro je zaključila da lokalni mediji trebaju što više popularizirati manje poznate izvođače, a glavna težnja treba biti zabava publike. Vrlo vjerojatno se među tolikim glazbenim imenima kriju još nepoznate zvijezde kojima samo treba dati priliku da se čuje za njih.