Potrošači u Hrvatskoj najčešće se žale na nekoliko ključnih problema – kašnjenje dostave i neisporučeni namještaj, neispravne električne uređaje i otežan proces reklamacije, loša kvaliteta zdravstvenih usluga i problemi s organizacijom turističkih aranžmana.

-Zakone imamo, ali kada dođe do njihove realizacije tu je uvijek nekakav zastoj. Naši potrošači i dalje imaju nisku razinu znanja o svojim pravima i često dolazi do ljutnje jer kada žele ostvariti svoja prava jer dolazi do tog jaza. Najčešće je tako kada je riječ o povratu proizvoda, odnosno dolazi do nerazumijevanja kada ne mogu kupljeni proizvod u trgovini vratiti. Mogu ga vratiti kada ga kupe na internetu i onda su zbunjeni zašto to isto ne mogu napraviti u trgovinama, rekla je za Trend medije predsjednica Udruge za zaštitu potrošača Karlovca, Marina Novaković Matanić te istaknula kako je bojkot polučio određeni uspjeh, jer se tada na velikom broju ljudi vidjelo nezadovoljstvo situacijom.

-Zapravo dobar je to bio početak, da potrošači shvate da imaju određenu moć. Do sada su uglavnom bili stava kako ne mogu poduzeti ništa. Potrošači imaju moć i moraju to shvatiti. Oni su ipak regulatori tržišta i svojim glasom mogu dobar dio toga promijeniti. Vidimo da cijene i dalje rastu, ljudi su ogorčeni. Najčešće raste cijena hrane i to je ono što nažalost uzima najveći dio budžeta svakom kućanstvu, zaključuje Marina Novaković Matanić.

Više pojedinosti o pravima potrošača možete pogledati na našoj televiziji u srijedu, 7. svibnja od 16 sati.