
Za Dan Muzeja Grada Karlovca u Gradskom muzeju Karlovac predstavljen je novi vizualni identitet Muzeja grada Karlovca, nova mrežna stranica i 18. izdanje muzejskog časopisa „Glas“.
S promjenom krovnog naziva pod kojim djeluju Gradski muzej Karlovac, Galerija „Vjekoslav Karas“, Muzej Domovinskog rata Karlovac – Turanj i Stari grad Dubovac nastala je potreba za formiranjem novog vizualnog jezika koji će oblikovati vizualni identitet lokacija Muzeja grada Karlovca. Dizajn vizualnog identiteta utemeljen je na dvoslojnosti, na razini cjelokupnog identiteta govorimo o Muzejima grada Karlovca, dok na individualnoj razini o vizualnom identitetu pojedine lokacije. U tom kontekstu bilo je relevantno uvažiti jedinstvenost svake lokacije i različitost njihova djelovanja. Kontinuirana primjena novog vizualnog identiteta doprinijet će većoj vidljivosti pojedinačnog djelovanja lokacija Muzeja i razumijevanju njihova ujedinjenog djelovanja pod krovnim nazivom.
Na dan obilježavanja Dana Muzeja grada Karlovca u funkciju je puštena nova mrežna stranica Muzeja. Novodizajnirana mrežna stranica oblikovno je usklađena s novim vizualnim identitetom, korisnicima omogućava jednostavniju navigaciju, kvalitetniju preglednost programskih aktivnosti svih lokacija i lakši pronalazak informacija ovisno o interesima korisnika. Novu mrežnu stranicu Muzeja posjetite na www.mgk.hr .
Ovogodišnje izdanje muzejskog časopisa „Glas“ posvećeno je digitalnoj dimenziji muzeološkog djelovanja s temom „Društvene mreže i muzeji“ i aktivnostima koje su u proteklih godinu dana realizirane na lokacijama Muzeja grada Karlovca. Svoj primjerak možete pronaći na svim lokacijama Muzeja grada Karlovca.
Vizualni identitet i novu mrežnu stranicu predstavili su dizajneri Andro Giunio i Sven Sorić s voditeljicom marketinga i odnosa s javnošću Muzeja grada Karlovca Josipom Vukelić, a redizajnirano izdanje muzejskog časopisa „Glas“ urednici kustosica Iva Alibašić i dokumentarist Sandro Vidoš.
Foto: Denis Stošić