MIDIKENN * model managment
http://www.midikenn.com/
MIDIKENN, zanimljivo zvuči, zar ne? Podsjeća podsvjesno na neku lutku, na onog Kenn-a iz Barbie dolls kolekcije. Da ne znate o čemu je riječ rekli biste tako. A iznenadili bi se kad bih vam rekao da je to modna agencija. Rekli bi : “COOL! Pa to je sigurno nešto vezano za lutke i oblačenje.”
A onda bih vam objasnio da tamo postoji mnogo uspješnih i zgodnih ljudi, koji služe da nose neku odjeću i nešto eventualno postignu u životu. Vi biste rekli: “Pa to je živa realna Barbie kuća. Pa zar ja mogu tamo oblačiti žive ljude?” Rekao bih vam: “Ne! Ali možete se prijaviti i igrajući ulogu postati baš kao prava lutka, osjetiti kako je to biti u tijelu lutke koja prima pažnju od drugih ljudi i oblači se u razne modne kostime te doseže velike uspjehe u životu svojim izgledom i personalitetom i tako dalje.” VI: “Dajte mi malo više o tome recite!! Što je to modna agencija?” JA: “Evo spojit ću vas sa samom agencijom MIDIKENN pa neka vam oni izvorno kažu sve o tome” ====>>>>
MIDIKENN :
Midikenn model management osnovala je obitelj Bangoura 07. siječnja 1991. godine.
Agencija se bavi educiranjem djece i teenagera dajući im temeljna saznanja s područja modne, ali i životne kulture. Gotovo sve vodeće hrvatske manekenke i modeli svoju su karijeru započeli upravo u Midikennu. Midikenn surađuje sa svim značajnim svjetskim modnim agencijama. Zahvaljujući svojoj suradnji i kontaktima u svijetu mode ova agencija može u Hrvatsku ili neku drugu zemlju dovesti vodeće svjetske zvijezde s područja mode, ali i show businessa općenito.
U Midikennu osim aktivnosti vezanih uz modu, sve značajniju ulogu ima i marketing. Agencija se bavi osmišljavanjem marketinških ili reklamnih kampanja za prestižne hrvatske kompanije, a ostvaruje ih kroz suradnju s najboljim mladim hrvatskim i svjetskim redateljima, fotografima, stilistima, kreatorima i dizajnerima.
2008. godine prestižna i najrelevantnija stranica u modnom biznisu, www.models.com na svoje je stranice uvrstila i Midikenn Model Management. Midikenn je prva agencija s ovih prostora koja se našla u direktoriju te poznate web stranice, “rame uz rame” s najvećim agencijama u svijetu, kao što su: DNA, Marilyn, IMG, Women i dr.
U svom dugogodišnjem radu Midikenn se posebno zahvaljuje svim roditeljima svojih manekena i modela na beskrajnom strpljenju i povjerenju, novinarima i njihovim urednicima na podršci, ostalim marketinškim agencijama na suradnji i, naravno, svim poslovnim partnerima koji vjeruju u njih i njihov rad.
Posebna zahvala svjetskim agentima i agencijama s kojima surađuju, te naravno, članovima. I ne zaboravite: “naše djevojke imaju osobnost, obrazovanje i ljepotu… Ako trebate to, nazovite Midikenn” – poručuju iz Midikenna.
JA : “Eto jeste li zadovoljni s uvodom o MIDIKENN agenciji??” VI: “Uvodom, pa zar ima još? ” JA: “Naravno ima ! Da se još više informirate o agenciji, ljudima koji zapravo rade u MIDIKENNU, modelima i modi, potrudio sam se napraviti nekoliko audio priloga. Poslušajte razgovor sa Jacquelina Marin, menadžerom MIDIKENNA. Robert Stambolija je head booker MIDIKENNA , on će vam odgovorit na neka zanimljiva modna pitanja. I evo, jedna lijepa osoba koja želi uspijeti u kao model, ime joj je Ana Jakovljević. „
A od kud meni sve te informacije. Evo da ne zaboravim kolega Sayon Bangoura voditelj MIDIKENN agencije pozvao me na casting u MIDIKENN. Casing je inače osobna promocija , predstavljane ljudi za biti budući model ili manekenka. Tamo sam susreo i njegovu ekipu koja vodi MIDIKENN. A posebno mi se dojmila njegova majka kao glavni koordinator u cijeloj firmi.
{rokbox album=|myalbum|}images/stories/vijesti/midiken/*{/rokbox}
{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/ja.mp3}
Jacquelina Marin (booker & skaut manager) govori o modelima, modi i svom poslu.
{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/ana.mp3}
Ana Jakovljević je djevojka koja će nam reći zašto je došla na casting.
{denvideo http://www.trend.com.hr/images/stories/audio/robi.mp3}
Robert Stambolija (head booker) odgovara na pitanja Čini li odijelo čovjeka?; Ima li dovoljno muške robe?; Stilu odjevanja? i dr.