karlovacko

  • December 13, 2011
  • Admin
  • 0

KARLOVAC – Karlovačko Radler proglašen je najboljom inovacijom na godišnjoj dodjeli nagrada Heineken Brand Building Awards održanoj u Amsterdamu. Ova je nagrada potvrda izvrsnih rezultata Karlovačko Radlera čije je lansiranje donijelo nešto sasvim novo na hrvatsko pivsko tržište, poručili su iz Pivovare.

Heineken Brand Building Awards uveden je 2010. s ciljem prepoznavanja i nagrađivanja komercijalnih aktivnosti koje značajno doprinose snazi branda. Ove je godine za nagrade bilo prijavljeno oko 120 projekata iz komercijalnih sektora više od 100 zemalja diljem svijeta. Nagrade se dijele u 5 kategorija, a Karlovačko Radler proglašen je pobjednikom u kategoriji inovacije.

Karlovačka pivovara predstavila je Karlovačko Radler, osvježavajuću kombinaciju limunovog soka i kvalitetnog Karlovačkog piva u ožujku ove godine. Time su prvi na hrvatskom tržištu otvorili novu kategoriju proizvoda širem segmentu potrošača. Ovu činjenicu potvrđuje više od 100.000 hl prodanog Karlovačko Radlera, kažu u Pivovari.