TELE2 vratio Revoluciju

Nakon što je udruga Telekom objavila kako je Služba za korisnike Tele2 svjesno obmanjivala korisnike koji bi tražili pojašnjenja o tarifi Revolucija za pretplatnike, koja se reklamirala kao da nema nikakvih ograničenja u pozivanju i slanju SMS poruka, danas je Tele2 svoje ‘Načelo pravednosti korištenja usluga i proizvoda’ vratio na početne vrijednosti iz vremena predstavljanja tarife Revolucija, uz dodatne ustupke korisnicima.

Iz Tele2 su uputili javnu ispriku svojim korisnicima u kojoj pojašnjavaju ‘Načelo pravednosti korištenja tarife Revolucija’.
Tako će ubuduće jedino ograničenje biti 5.000 minuta prema svim nacionalnim mrežama. Osim toga, ponovno će biti uključeni svi korisnici isključeni prema ‘Načelu pravednosti’ koji nisu prekoračili limit od 5.000 minuta”, izvijestio je Đuro Lubura, predsjednik Udruge Telekom – udruge za promicanje prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga.

‘Prevare i zloupotrebe nešto su s čime se telekomunikacijska industrija susreće, posebice kada je riječ o tarifama koje znaju uzdrmati tržište, poput naše Revolucije. Revolucija je tarifa koja korisniku pruža najveću vrijednost za novac i niže cijene te s kojom se preuzima određeni rizik i svjesnost o izazovima koje ista može donijeti.
Iz tog razloga poslovna je praksa da sve cjenike takvih tarifa prati Načelo pravednosti korištenja proizvoda i usluga, upravo iz razloga zaštite operatera od agresivnog ponašanja i zloupotrebe te omogućavanja svim korisnicima da uživaju u pogodnostima takve tarife. Nekoliko računa stvorenih za zloupotrebu u suprotnom bi uništilo svaku priliku da ta ponuda bude dostupna onom velikom dijelu korisnika koji nije sklon prevarama.
Tele2 je iskusio zloupotrebu sa dva posto računa korisnika Revolucije i poštujući pozitivne propise izmijenio ograničenja u načelu pravednosti na 2000 minuta odlaznih poziva prema svim ostalim mrežama dok su minute unutar Tele2 mreže ostale neograničene. Načelo se odnosi i na 200 minuta poziva prema tarifama u kojima primatelj poziva ostvaruje dodatne kune na vlastitom računu. Kako bilo, Tele2 će i ovdje njegovati individualan pristup korisnicima te ćemo pomno pratiti samo one korisničke račune koji upućuju na potencijalnu prevaru’, navodi se u priopćenju Tele 2.