web karijera 1160*120
web struka 1160*120

Završeno brendiranje Karlovačke županije

KARLOVAC – Nakon Karlovca i Ogulina, brendirana je i Karlovačka županija. Proces je trajao više od pola godine, nositelj projekta bila je Razvojna agencija Karlovačke županije KARLA , a sam zadatak brendiranja povjeren je zagrebačkoj marketinškoj agenciji Status Grupa.

Rezultat glasi – KA ŽU 5; 5 gradova, 4 rijeke, 3 pravca razvoja, 2 prometna koridora, 1 županija – Karlovačka županija. Nakon istraživanja čiji je zadatak bio dobiti informaciju o tome kako vidimo sami sebe, kako nas vide u drugim županijama i što o nama misli tržište, marketinški stručnjaci osmisli su ovo rješenje po kojemu bi Karlovačka županija dugoročno trebala postati posebna i prepoznatljiva.

– Izabrati pravi slogan nije bilo lako, obzirom na raznolikost područja koje Karlovačka županija obuhvaća. Brendiranje smo bazirali na prerađivačkoj industriji, gospodarstvu orijentiranom na inovacije, te izvoznoj orijentiranosti. Naposlijetku, brend je sveden na tri najvažnije riječi – lokacija, tradicija ljudi – kaže Ljiljana Jurković, izvršna direktorica Status grupe.

Cijeli ovaj projekt proveden je s jednim ciljem – doprinijeti povećanju atraktivnosti naše županije za gospodarsku aktivnost. Sve bi naime trebalo rezultirati stvaranjem prepoznatljivosti gospodarstva Karlovačke županije, što bi u konačnici trebalo dovesti do dolaska novih stranih, ali i domaćih ulagača.

– Iako su ciljevi jasni, treba biti svjestan da rezultate brendiranja možemo očekivati tek u dugoročnom periodu jer proces je to koji ne ide preko noći, no bio je nužan kako bismo osigurali prepoznatljivost na globalnom tržištu – poruka je voditeljice projekta, Daniele Peris iz Razvojne agencije.

Vrijednost projekta brendiranja Karlovačke županije je 138.000 kuna, a sa 72 % sredstava projekt je sufinanciralo Ministarstvo poduzetništva u sklopu Poduzetničkog impulsa. Zanimljivo je da će se agencija koja je provela brendiranje s promotivnim filmom o cijelom tom procesu predstaviti na predstojećem Weekend Media Festivalu, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. rujna. Time će Karlovačka županija dobiti prvu priliku pred gledateljima iz regije predstaviti svoj novostvoreni brend, a za posao daljnje promocije bit će zadatak vodstva Županije.