Gimnazija Karlovac dobila WiFi mrežu s brzim pristupom internetu

Više od 26 tisuća učenika iz 30 osnovnih i 20 srednjih škola u Hrvatskoj koristit će WiFi mrežu s brzim pristupom internetu zahvaljujući projektu kojeg su proveli Microsoft Hrvatska i Hrvatska akademska i istraživačka mreža uz potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. Među njima su i učenici Gimnazije Karlovac, jedini iz naše županije.

– Već četiri godine u svim učionicama karlovačke Gimnazije postoji fiksni internet, dvije godine u školi se koristi i e-dnevnik, tako da je ovaj projekt bio samo nastavak digitalizacije, ali i potreba te želja da se obrazovni proces u ovoj školi podigne razinu više. Mi sad imamo mogućnost korištenja bežičnog interneta, a tu valja dodati i visoku razinu sigurnosti jer učenici i nastavnici se spajaju korištenjem vlastitog korisničkog imena i lozinke koje imaju svi učenici i nastavnici u Hrvatskoj, kazao nam je ravnatelj Gimnazije Damir Mandić.

Osim visoke sigurnosti, pristup bežičnom internetu olakšat će poslovanje svim djelatnicima škole kao i učenicima. Mandić dodaje kako su nakon ovog projekta, mogućnosti napredovanja razne.

– Ono što nama slijedi, s obzirom da nam je ovaj projekt besplatan kao i korištenje bežičnog interneta, jest nabavka uređaja, a to će biti tableti za određena područja, prije svega za kemiju, biologiju i fiziku. To jesu značajna sredstva, ali postepeno ćemo to odraditi. Ono što se već sada može, a neki nastavnici tako i rade je korištenje pametnih telefona u nastavi, samo nisu imali bežični internet. Određene sadržaje učenici su tako mogli naći na portalima za učenje na daljinu i onda su desetak minuta koristili taj materijal, pojasnio je Mandić.

Uvođenjem nove tehnologije u obrazovni proces ubrzava se proces digitalizacije škola o čemu se u posljednje vrijeme sve više govori. Jer informatizacija sustava trebala bi smanjiti administraciju, a možda jednog dana stvarne udžbenike zamijeniti virtualnima.

– Mi u školi smo već odradili određene korake da i mi dobijemo tu jednu digitalnu učionicu. Uvođenje digitalizacije pruža mogućnost kreativnije nastave i učenicima i nastavnicima, ali ne treba biti rob tehnologije. Kvalitetni nastavnici i zainteresirani učenici temelj su zanimljive nastave, a sve ostalo je nadogradnja, zaključuje Mandić.