Vidi li se kraj radovima na Borlinu? – prva faza bi trebala biti gotova do Božića

Radovi na DC6 počeli su još u srpnju. Po prvim procjenama potez od kraja Pivovare do nadvožnjaka trebao se raditi u šest faza, svaka od 300 do 500 metara. Samo prva faza traje gotovo pola godine.  Da se radovi nastave ovakvom brzinom trajali bi tri godine, samo na potezu od pivovare do nadvožnjaka. Podsjetimo, za cijelu rekonstrukciju koja bi trebala biti od kružnog toka, odnosno početka Marmontove do Malog odmora radovi su bili predviđeni u roku od dvije godine.

Na posljednjoj koordinaciji održanoj u utorak ovog tjedna,koju je potaknu gradonačelnik Damir Mandić, izvođač je potvrdio kako će radovi na prvoj fazi u dogovorenom roku (23.12.2019.) biti završeni do faze nosivog asfalta što bi značilo lakše prometovanje.

Slijedi faza radova na raskrižju Žumberačke ulice, za koje je izvođač zatražio rok od 28 kalendarskih dana. Nakon konzultacija sa stručnim službama Grada Karlovca, sasvim je jasno da navedeni potez bude slijedeća faza radova s obzirom da će tako građani moći brže prometovati do samog centra Karlovca. Slijedom toga gradonačelnik Damir Mandić inzistira da rok izvođenja bude kraći odnosno da bude maksimalno 10 kalendarskih dana upravo radi iznimno otežane svakodnevnice građana tog područja.

Gradonačelnik Damir Mandić i dalje inzisitra da se nakon 23. prosinca 2019. tranzitni promet s državnih cesta više ne odvija lokalnim prometnicama upravo radi narušene sigurnosti lokalnog stanovništva, ali i uništavanja prometnica koje nisu predviđene za tu količinu prometa. Jednako tako, gradonačelnik je uputio poziv nadležnom ministru, predsjedniku Uprave Hrvatskih cesta i županu Karlovačke županije na koordinacijski sastanak u utorak, 17. prosinca 2019. u cilju što bržeg normaliziranja stanja i definiranja budućih faza i daljnjih rokova izvođenja radova.

Iz Grada ističu kako su  svjesni vrijednosti projekta, ali i dramatično loših uvjeta za život stanovnika na tom području, te kako će Grad Karlovac  učiniti sve kako bi se nastale štete, kako na privatnim tako i na javnim površinama, sanirale od strane investitora projekta, a sukladno zakonskim mogućnostima.

Hoće li se rokovi poštivati i hoće li se radovi na na ovom dijelu dionice privesti kraju predstoji vidjeti.