Dani draganića

HTZ u Ogulinu: Potvrđene dobre najave za predstojeću turističku sezonu

– Nakon određenog usporavanja rezervacija, koje je nastalo kao posljedica nemilih događaja u Ukrajini, u ovom trenutku primjećujemo ponovnu aktivaciju tržišta, kao i daljnji rast interesa za putovanjima. Navedeno potvrđuju i brojni hrvatski turistički subjekti, kao i inozemni partneri, koji javljaju kako se buking prema Hrvatskoj ponovno aktivirao. Ako generalna situacija u Europi ostane stabilna i sigurna, možemo očekivati vrlo dobre rezultate, najprije povodom nadolazećih uskrsnih blagdana, a onda i tijekom glavnog ljetnog dijela sezone, izjavio je Kristijan Staničić, direktor HTZ-a danas u Ogulinu, dodavši kako će i ovu godinu obilježiti last minute buking, dok će u smislu turističkog prometa do izražaja ponovno doći tržišta iz najbližeg okruženja Hrvatske.

Ogulin je bio domaćin koordinacijskog sastanka Hrvatske turističke zajednice s direktorima i predstavnicima županijskih turističkih zajednica i grada Zagreba, kojem je, uz direktora HTZ-a , prisustvovalo 15 predstavnika županijskih turističkih zajednica s obale i kontinenta. Razgovarali su o očekivanom turističkom prometu za nadolazećih uskrsnih blagdana, te najavama za glavni dio sezone.

Iz HTZ-a poručuju da su predstavnici turističkih zajednica županija potvrdili pozitivne trendove turističkog prometa u prva tri mjeseca ove godine – pojedine su županije čak i premašile rezultate iz istog razdoblja rekordne 2019. godine – dok su se druge značajno približile trendovima iz predpandemijskog razdoblja. Za skorašnje uskrsne blagdane, turistički sektor na razini zemlje očekuje rast prometa u odnosu na lanjski Uskrs, tijekom kojeg je ostvareno 140 tisuća noćenja, dok se na razini samih županija tijekom uskrsnih blagdana očekuje rast prometa od 10 do 20 posto, ovisno o županiji.

A kada je o očekivanjima za glavni ljetni dio sezone riječ, HTZ napominje da iz sustava turističkih zajednica potvrđuju kako je interes za hrvatskim destinacijama vrlo izražen, rezervacije su se ponovno aktivirale te se načelno očekuju pozitivni rezultati turističkog prometa. Ipak, na sastanku u Ogulinu naglašeno je kako će budući trendovi ponajviše ovisiti o daljnjem razvoju situacije u Ukrajini, kao i protokolima prelaska granica koje će zemlje, odnosno najvažnija tržišta za hrvatski turizam, uvađati sukladno epidemiološkoj situaciji, .

Na sastanku je prezentiran i novi turističko-informacijski portal Croatia.hr, koji se razvija u sklopu projekta Hrvatski digitalni turizam, a prezentirana je i metodologija izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje od 2022. do 2026. godine. Po riječima direktora Staničića, riječ je o dokumentu koji će definirati novu marketinšku strategiju, kanale komunikacije, ali i dati smjernice za novi krovni komunikacijski koncept, odnosno, posve novu komunikacijsku strategiju na globalnom tržištu.