Iz Vodovoda i kanalizacija očitovali su se na pitanje zamućene vode u Belajskim Poljicama o kojemu više možete pročitati na našem portalu. Kao što smo već pisali, stanovnici Belajskih Poljica ne znaju kome se mogu obratiti, jer voda u njihovim slavinama nije za piće već više od mjesec dana. Iz VIK-a kažu kako je komunikacija korisnika od iznimne važnosti te se situacije poput ove nastoje riješiti u najkraćem mogućem roku.
–Po svim prijavama o primijećenoj obojenoj vodi postupa se žurno, provodi se ispiranje cjevovoda, uzorkuje i analizira voda. Tako je bilo i sa prijavama sa područja Belajskih Poljica, a uglavnom su zaprimane sa 1 adrese. Sve analize vode su bile uredne. Zadnje ispiranje provedeno je jučer, objašnjavaju u očitovanju.
Poručuju kako se u članku navodi ime sugovornice koja niti jednom nije podnijela prijavu, a naša sugovornica, Marina Perak, pak napominje kako ispiranje nije provedeno kao ni nadzor nad radovima.
Zamućenja se mogu javljati zbog raznih uzoka, kažu iz VIK-a, otvaranje ili zatvaranje ventila, kvar na dijelu sustava, hidraulički udari,neispravne i dotrajale interne instalacije korisnika. Ponavljaju kako se pojava zamućene vode rješava redovitim ispiranjem cjevovoda.
Ponavljamo kako iz Vodovoda i kaalizacija kažu da prijave ovog problema nije bilo, a ukoliko se problem dojavi provodi se postupak ispiranja na sustavu. Također nadodaju kako znatan broj zamućenja dolazi uslijed radova u sklopu projekta aglomeracije. Mole korisnike da ih kontaktiraju kada primijete zamućenje upravo kako bi se izvršilo ispiranje.
–Već smo više puta u javnom prostoru govorili o tome i ovim putem podsjećamo kako zamućena i obojena vode nije za konzumaciju dok se ne izbistri. Dakle, čim voda ponovo postane bistra, ona se može normalno konzumirati. Nakon ispiranja javnog dijela mreže, korisnici si trebaju isprati i interne instalacije, kažu tako iz VIK-a.
Na pitanje troškova nisu se osvrnuli već pozivaju građane koji primjete probleme sa zamućenjem vode da im se obrate kako bi se sanacija mogla provesti što prije.